dimecres, 13 d’octubre del 2010

de cap de setmana

Fa molts dies que no actualitzo, molta feina...però ara que comença a fer fresqueta va bé recordar aquells dies calorosos i agradables de quan estàvem de vacances. 
A finals d'agost vaig experimentar una nova i agradable sensació, fer el cim!! Era l'inici d'una nova aventura, no havia provat mai de fer muntanya i em va encantar! Vaig marxar el divendres a la tarda i fins el dilluns...al principi hi havia la por de no saber si aguantaria, si m'haurien d'esperar...en definitiva si seria capaç d'arribar...i ho vaig aconseguir el dissabte a les 2 del migdia estava al cim de la Pica d'Estats, el cim més alt de Catalunya!! 3.128m!! La sensació és una passada per repetir!!...i evidentment la companyia va ser fantàstica!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada