dimarts, 29 de juny del 2010

Primera entrada

Estic fent el primer article del meu blog, pretén ser un bloc personal on explicaré les meves activitats, aficions, el que vaig fent el dia a dia. En aquests moments  Espanya d'acaba de classificar per quarts de final del mundial, la veritat és que no m'importa en absolut, però la tele està posada i estem envoltats d'espanyolistes que no paren de tirar petards....des del primer partit que espero que perdin...
Fa uns vint minuts que he arribat de l'últim Consell Municipal del Districte III, com passa sovint no ha estat una reunió massa profitosa, un dels punts de l'ordre del dia era els "usos del temps", jo el meu temps l'utilitzaria millor no fent reunions a aquestes hores...però vaja...incongruències del sistema. Per avui ja n'hi ha prou, intentaré anar escrivint sovint...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada